Питання та відповіді

  • все
  • 1.1. Навіщо потрібно реєструватися на сайті?

    Зареєстровані користувачі отримують додаткові привілеї у вигляді:

    • постійного дисконту від 1 до 15% в залежності від суми всіх замовлень на сайті
    • оплати замовлень бонусними коштами
    • збереження в особистому кабінеті списку обраних товарів, а також історії всіх замовлень
  • 1.2. Як зробити покупку в магазині?

    1. Натиснути кнопку "У кошик" на картці товару, попередньо вказавши необхідну кількість. У вікні кошика можна при бажанні зробити перерахунок кількості товару і потім перейти до завершального етапу - сторінці оформлення замовлення. Тут необхідно внести дані, необхідні для доставки - ПІБ, номер телефону, місто доставки, номер складу перевізника тощо, а також вказати спосіб доставки та оплати.
    2. Для клієнтів, які не бажають реєструватися на сайті та отримувати привілеї магазину згідно програм лояльності, існує варіант швидкої покупки. Для цього потрібно в картці товару натиснути на блок "Купити в 1 клік". У формі достатньо вказати своє ім'я та номер телефону, всі інші необхідні дані запросить наш менеджер у месенджері Viber або Telegram.
    3. Зробити замовлення по телефону. Подзвоніть нам на будь-який з номерів в шапці сайту і менеджер прийме заявку.
    4. Надіслати список товарів у Viber Viber.
  • 1.3. Чи є у вас мінімальне замовлення?

    Мінімальне замовлення відсутнє, можна придбати навіть один або кілька пробників чаю з нашого каталогу. Звертаємо увагу, що замовлення до 200 грн відправляються тільки за передоплатою.

  • 1.4. Чи можна забрати замовлення у вихідні та святкові дні?

    Можливість обробляти та видавати замовлення у вихідні та свята відсутня.

  • 1.5. Як упаковується ваш товар?

    Ми використовуємо кілька варіантів фасування для чаю:

    • крафтові металізовані пакети на застібці zip-lock (розмір S або M)
    • VMPET-пакети (фольга) для упаковки чаю у великих обсягах
    • алюмінієві пакети для пробників чаю.

    На кожен пакет наклеюється лейбл з назвою, описом сорту та рекомендаціями щодо заварювання. Щоб уникнути розкриття в процесі транспортування всі пакети додатково запаюються.

  • 1.6. В якому вигляді відправляється зібране замовлення?

    Продукція, що відправляється Новою Поштою, Justin або Укрпоштою, пакується у щільну картонну коробку. Якщо в замовленні присутні тендітні аксесуари (чайники, кружки, піали і т.п.), вони захищаються додатково.

  • 1.7. Як можна отримати знижку?

    Знижку можливо отримати декількома способами:

    • придбавши товар по акції Ціна тижня зі знижкою 10% (нові 8 товарів щосереди)
    • обравши фасовку чаю 250 г або 500 г та отримавши оптову знижку 3% або 5% відповідно
    • активувавши промокоди, що періодично розсилаються дописувачам нашої чайної спільноти в месенджері Viber

    Зареєстровані клієнти додатково отримують знижки згідно дисконтної програми.

    Більш докладно про лояльність можна почитати в розділі.

  • 2.1. Протягом якого часу можна оплатити замовлення?

    Якщо оплата не надійшла на наш розрахунковий рахунок протягом 2 робочих днів з моменту створення замовлення, то така заявка вважається відміненою. Якщо не встигаєте внести оплату в зазначений термін, прохання повідомити про це менеджерам, вони подовжать час бронювання.

  • 2.2. Як я можу оплатити замовлення бонусами?

    З кожної покупки нараховується певна сума на бонусний рахунок клієнта за умови, що він робить замовлення у кошику. Як правило, це 1% від вартості товарів без урахування доставки.

    Погасити оплату замовлення накопиченими бонусами авторизований користувач зможе на сторінці оформлення замовлення. Для цього необхідно відзначити галочку "Оплата з бонусного рахунку" в блоці способів оплати. Більш докладно можна почитати в описі програм лояльності (пункт 4).

  • 2.3. Як ви доставляєте замовлення?

    Ми співпрацюємо з транспортними перевізниками Нова Пошта, Justin та Укрпошта. Величину транспортних витрат можна подивитися в розділі доставки та оплати.

  • 2.4. Чи можна оплатити замовлення при отриманні на відділенні пошти?

    Оплата післяплатою доступна. Величини комісії та умови описані в таблиці доставки та оплати.

  • 2.5. Як швидко кур'єр доставить замовлення?

    Як правило, клієнтам з Києва та інших великих міст замовлення доставляються наступного робочого дня. Ці терміни є актуальними за умови наявності позицій в необхідній кількості на нашому складі, в іншому випадку доставка здійснюється на наступний день після отримання нами відсутніх товарів.

  • 2.6. В якому випадку доставка для клієнтів безкоштовна?

    Умови доставки за рахунок магазину описані в розділі доставки та оплати.

  • 2.7. Що буде, якщо клієнт не забере замовлення з післяплатою?

    Якщо клієнт протягом 7 днів не з'явиться на відділення пошти за своєю посилкою, магазину доведеться оплачувати доставку в обидві сторони. Оскільки це вагомий удар по гаманцю, ми зобов'язані будемо попередити наших колег, додавши дані цього клієнта в загальнодоступну базу неблагонадійних покупців України (BlackBox).

    Надалі замовлення таких клієнтів більшість інтернет-магазинів відправлятимуть тільки за умови передоплати. Будь ласка, добре подумайте, чи потрібен вам товар до того, як ми його відправимо!

    Клієнт не додається в "чорний список" покупців в разі, якщо згоден оплатити доставку неотриманої посилки (в обидві сторони). Більш детально питання описане в Угоді користувача в розділі "Доставка замовлень" (пп. 12, 13, 14).

  • 2.8. Чи можна повернути товар?

    Товар належної якості можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання. При цьому всі транспортні витрати з пересилання товарів в обидві сторони несе покупець. Чай, каву та іншу вагову продукцію можна повернути за умови, що запаяна упаковка не була розкрита.

    Дане питання детально описане в Угоді користувача в розділі "Повернення товару та грошових коштів".

Замовити дзвінок
0
RU
0
Наверх

Підвищений бонус на перше замовлення

Деталі