Наш магазин працює. Детальна інформація щодо роботи доступна за посиланням (оновлюється)
Каталог
натиснітьнатисніть щоб відкрити
1.1. Навіщо потрібно реєструватися на сайті?
Зареєстровані користувачі отримують додаткові привілеї у вигляді:
1.2. Як зробити покупку в магазині?
1.3. Чи є у вас мінімальне замовлення?
Мінімальне замовлення складає 200 грн.
1.4. Чи можна забрати замовлення у вихідні та святкові дні?
Можливість обробляти та видавати замовлення у вихідні та свята відсутня.
1.5. Як упаковується ваш товар?
Ми використовуємо кілька варіантів фасування для чаю:
На кожен пакет наклеюється лейбл з назвою, описом сорту та рекомендаціями щодо заварювання. Щоб уникнути розкриття в процесі транспортування всі пакети додатково запаюються.
1.6. В якому вигляді відправляється зібране замовлення?
Продукція, що відправляється Новою Поштою, Justin або Укрпоштою, пакується у щільну картонну коробку. Якщо в замовленні присутні тендітні аксесуари (чайники, кружки, піали і т.п.), вони захищаються додатково.
1.7. Як можна отримати знижку?
Знижку можливо отримати декількома способами:
Зареєстровані клієнти додатково отримують знижки згідно дисконтної програми.
Більш докладно про лояльність можна почитати в розділі.
2.1. Протягом якого часу можна оплатити замовлення?
Якщо оплата не надійшла на наш розрахунковий рахунок протягом 2 робочих днів з моменту створення замовлення, то така заявка вважається відміненою. Якщо не встигаєте внести оплату в зазначений термін, прохання повідомити про це менеджерам, вони подовжать час бронювання.
2.2. Як я можу оплатити замовлення бонусами?
З кожної покупки нараховується певна сума на бонусний рахунок клієнта за умови, що він робить замовлення у кошику. Як правило, це 1% від вартості товарів без урахування доставки.
Погасити оплату замовлення накопиченими бонусами авторизований користувач зможе на сторінці оформлення замовлення. Для цього необхідно відзначити галочку "Оплата з бонусного рахунку" в блоці способів оплати. Більш докладно можна почитати в описі програм лояльності (пункт 4).
2.3. Як ви доставляєте замовлення?
Ми співпрацюємо з транспортними перевізниками Нова Пошта, Justin та Укрпошта. Величину транспортних витрат можна подивитися в розділі доставки та оплати.
2.4. Чи можна оплатити замовлення при отриманні на відділенні пошти?
Оплата післяплатою доступна. Величини комісії та умови описані в таблиці доставки та оплати.
2.5. В якому випадку доставка для клієнтів безкоштовна?
Умови доставки за рахунок магазину описані в розділі доставки та оплати.
2.6. Що буде, якщо клієнт не забере замовлення з післяплатою?
Якщо клієнт протягом 7 днів не з'явиться на відділення пошти за своєю посилкою, магазину доведеться оплачувати доставку в обидві сторони. Оскільки це вагомий удар по гаманцю, ми зобов'язані будемо попередити наших колег, додавши дані цього клієнта в загальнодоступну базу неблагонадійних покупців України (BlackBox).
Надалі замовлення таких клієнтів більшість інтернет-магазинів відправлятимуть тільки за умови передоплати. Будь ласка, добре подумайте, чи потрібен вам товар до того, як ми його відправимо!
Клієнт не додається в "чорний список" покупців в разі, якщо згоден оплатити доставку неотриманої посилки (в обидві сторони). Більш детально питання описане в Угоді користувача в розділі "Доставка замовлень" (пп. 12, 13, 14).
2.7. Чи можна повернути товар?
Товар належної якості можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання. При цьому всі транспортні витрати з пересилання товарів в обидві сторони несе покупець. Чай, каву та іншу вагову продукцію можна повернути за умови, що запаяна упаковка не була розкрита.
Дане питання детально описане в Угоді користувача в розділі "Повернення товару та грошових коштів".
Підвищений бонус на перше замовлення
ДеталіВхід на сайт
Авторизуйтеся на сайті, щоб мати можливість переглядати свої замовлення, отримувати додаткові знижки, а також розраховуватися бонусними коштами
Увага!
Додавати до списку обраного можуть тільки авторизовані користувачі.
Будь ласка, авторизуйтеся на сайті.