Угода користувача

Терміни та визначення

  1. Інтернет-магазин - Інтернет-сайт, що належить Продавцю, розміщений в мережі Інтернет за адресою https://teaplace.com.ua
  2. Відвідувач Сайту - фізична особа, що перейшла на сайт https://teaplace.com.ua
  3. Користувач - відвідувач Сайту, що приймає умови цієї Угоди.
  4. Покупець - Користувач, який оформив Замовлення в Інтернет-магазині.
  5. Одержувач - фізична особа, яка приймає Замовлення, оформлене Покупцем, при його доставці.
  6. Продавець - фізична особа-підприємець (ФОП), єдиний податок, 2 група.
  7. Товар - будь-який товар, представлений в Інтернет-магазині.
  8. Замовлення - належним чином оформлений запит Покупця на придбання та доставку обраних на Сайті Товарів за вказаною адресою.

Загальні положення

  1. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою https://teaplace.com.ua
  2. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Користувач погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними нижче (далі Умови продажу товарів).
  3. Ці Умови продажу товарів, а також інформація про товар, представлена ​​на Сайті, є публічною офертою відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України.
  4. Угода може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку без повідомлення Користувача/Покупця. Нова редакція Угоди вступає в силу після закінчення 10 (Десяти) календарних днів з моменту її опублікування на Сайті, якщо інше не передбачено умовами цієї Угоди.
  5. Угода визнається прийнятою Відвідувачем Сайту/Покупцем з моменту реєстрації Відвідувача на Сайті, або оформлення Покупцем Замовлення без авторизації на Сайті.
  6. Договір роздрібної купівлі-продажу вважається укладеним з моменту оплати покупцем товару через обраний спосіб оплати.
  7. Повідомляючи Продавцю свій email чи номер телефону, Відвідувач Сайту/Користувач/Покупець дає згоду на використання зазначених засобів зв'язку Продавцем, а також третіми особами, що залучаються ним для цілей виконання зобов'язань перед Відвідувачами сайту/Користувачами/Покупцями, з метою здійснення розсилок рекламного та інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутні та діючі акції та інші заходи Продавця, про передачу замовлення в доставку, а також іншу інформацію, безпосередньо пов'язану з виконанням зобов'язань перед Покупцем в рамках Угоди.

Предмет Угоди

  1. Предметом цієї Угоди є надання можливості Користувачеві купувати для особистих, сімейних, домашніх чи інших потреб, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину за адресою https://teaplace.com.ua
  2. Дана Угода поширюється на всі види Товарів і послуг, представлених на Сайті, поки такі пропозиції з описом присутні в каталозі Інтернет-магазину.

Реєстрація на сайті

  1. Реєстрація на Сайті здійснюється переходом за посиланням "Вхід", розміщеному в верхньому правому куті кожної сторінки сайту.
  2. Реєстрація на Сайті не є обов'язковою для оформлення Замовлення.
  3. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Користувачем при реєстрації.
  4. Користувач зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані Користувачем при реєстрації. У разі виникнення у Користувача підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Користувач зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, направивши відповідний електронний лист за адресою sale@teaplace.com.ua
  5. Спілкування Користувача/Покупця з менеджерами та іншими представниками Продавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі та комунікаційного етикету. Строго заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також загроз і шантажу, в незалежності від того, в якому вигляді та кому вони були адресовані.
  6. Продавець має право направляти Покупцю повідомлення рекламно-інформаційного характеру за допомогою email, sms, або месенджер-розсилок з інформацією про знижки, акції, нові надходження тощо. Частота розсилок визначається Продавцем в односторонньому порядку.

Товар та порядок здійснення покупки

  1. Супроводжуючі Товар фотографії можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар опис/характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації про товар Покупець повинен звернутися до менеджерів.
  2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення у месенджер, на email, або дзвінком менеджера Продавця.
  3. У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений.
  4. Здійснити покупку в Інтернет-магазині можна за допомогою таких дій:
    • Натиснути кнопку "У кошик" на картці товару, попередньо вказавши необхідну кількість. У вікні кошика можна при бажанні зробити перерахунок кількості товару і потім перейти до завершального етапу - сторінки оформлення замовлення. Тут необхідно внести дані, необхідні для доставки товару - ПІБ, номер телефону, місто доставки, номер складу перевізника тощо, а також вказати спосіб доставки і варіант оплати.
    • Для клієнтів, які не бажають реєструватися на сайті і отримувати привілеї магазину згідно програм лояльності, існує варіант швидкої покупки. Для цього потрібно в картці товару натиснути на блок "Купити в 1 клік". У формі досить вказати своє ім'я та номер телефону, всі інші необхідні дані запросить наш менеджер у месенджері в момент обробки Замовлення.
    • Зробити замовлення по телефону за допомогою одного з номерів, вказаних в розділі Контакти Інтернет-магазину.
    • Надіслати список товарів у месенджер. Доступні варіанти месенджерів вкаазні в розділі Контакти Інтернет-магазину.
  5. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
  6. Після оформлення Замовлення на Сайті Покупцеві надається інформація про заплановану дату доставки шляхом надсилання електронного повідомлення у месенджер, на email, вказаний Покупцем при реєстрації, або по телефону. Менеджер, який обслуговує дане Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця й часу, необхідного для обробки та доставки Замовлення.
  7. Очікувана дата передачі Замовлення в Службу доставки повідомляється Покупцю менеджером, обслуговуючим Замовлення, у месенджер, по електронній пошті або при контрольному дзвінку Покупцеві.

Доставка замовлення

  1. Способи, а також приблизні терміни доставки Товарів вказані на Сайті в розділі Доставка і оплата. Конкретні терміни доставки можуть бути узгоджені Покупцем з менеджером на етапі підтвердження замовлення.
  2. Територія доставки Товарів, представлених на Сайті, обмежена межами території України (за винятком зони проведення ООС), якщо на Сайті не вказано інше.
  3. Затримки в доставці можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.
  4. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих на себе зобов'язань, при врученні передоплаченого Замовлення особа, яка здійснює доставку, має право попросити пред'вити документ, що засвідчує особу Одержувача, а також вказати тип і номер наданого Одержувачем документа на квитанції до Замовлення. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональних даних Отримувача.
  5. Ризик пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту передачі йому Замовлення та чека (накладної) на Товар, що підтверджують доставку Замовлення. У разі недоставки Замовлення Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення і доставки в повному обсязі після отримання від Служби доставки підтвердження втрати Замовлення.
  6. Вартість доставки кожного Замовлення розраховується індивідуально, виходячи з ваги Товару, регіону та способу доставки, а також (в разі необхідності) форми оплати.
  7. Обов'язок Продавця передати товар Покупцю вважається виконаним в момент вручення кур'єром Товару Одержувачу.
  8. В момент приймання Замовлення від кур'єра, Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений Товар і перевірити його на відповідність заявленій кількості, асортименту та комплектності Товару, перевірити термін придатності доставленого Товару і цілісність упаковки. У разі відсутності претензій по доставленому Товару Одержувач оплачує Замовлення (за відсутності 100%-ної передоплати). Приймання товару означає, що претензій Отримувачем не заявлено і Продавець повністю та належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі Товару.
  9. Уточнити дату, час і при необхідності маршрут доставки можна у менеджера, який зв'язувався з Покупцем для підтвердження Замовлення.
  10. Покупець розуміє та погоджується з тим, що здійснення доставки - окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною придбаного Покупцем Товару, виконання якої закінчується в момент отримання Одержувачем Товару і здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів". У зв'язку з цим придбання Товару з доставкою не дає Покупцеві право вимагати доставку придбаного Товару з метою заміни, не дає можливості здійснювати заміну Товару шляхом виїзду до Покупця, і не має на увазі можливість повернення вартості доставки Товару у випадках, коли Покупець має право на повернення грошей за Товар відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
  11. Період безкоштовного зберігання посилки з Товаром при відправці транспортними компаніями становить 5 днів. По закінченню цього терміну посилка з Товаром повертається Продавцю автоматично згідно умов договору Інтернет-магазину з транспортною компанією.
  12. У разі відмови Покупця від отримання посилки з Товаром належної якості з не залежних від Продавця обставин, така посилка з Товаром вважається такою, що не була врученою, а замовлення - скасованим.
  13. У разі відмови отримати Товар належної якості Покупець відшкодовує Інтернет-магазину всі затрати, витрачені Продавцем на доставку Товару. Якщо Покупець відмовляється від оплати транспортних витрат з доставки посилки, Продавець має право розмістити дані такого Покупця в загальноукраїнській базі неблагонадійних покупців України BlackBox. Надалі Інтернет-магазин зможе відправити посилки такого Покупця тільки в разі повної передоплати за товар.

Оплата товару

  1. Ціна Товару вказується на Сайті в національній валюті України та може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.
  2. Відповідно до положення ЦБ України загальні принципи емісії та здійснення операцій із застосуванням платіжних карт регулюються нормами законів України "Про Національний банк України", "Про банки і банківську діяльність", "Про платіжні системи та переказ грошей в Україні", "Положення про порядок емісії платіжних карт і здійснення операцій з їх застосуванням ".
  3. Операції з банківськими картками здійснюються власником картки або уповноваженою ним особою.
  4. Авторизація операцій по банківських картах здійснюється банком. Якщо у банку є підстави вважати, що операція носить шахрайський характер, то банк має право відмовити в здійсненні даної операції. Шахрайські операції з банківськими картами потрапляють під дію статті 190 КК України.
  5. Щоб уникнути випадків різного роду неправомірного використання банківських карт при оплаті, всі Замовлення, оформлені на Сайті та передплачені банківською картою, перевіряються Продавцем. З метою перевірки особи власника і його правочинності на використання карти, Продавець має право вимагати від Покупця, який оформив таке замовлення, пред'явлення документа, що посвідчує особу.
  6. Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок і умови нарахування вказані на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

Повернення товару та грошових коштів

  1. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", повернення або обмін чаю, чайного посуду та аксесуарів допускається, якщо:
    • з моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів (день покупки не рахується)
    • упаковка чаю не розкрита та не пошкоджена
    • чайник або чайний аксесуар не використовувався, збережена фірмова коробка
    • збережена накладна (чек) на товар
  2. Для оформлення повернення Покупець направляє в Інтернет-магазин заявку на повернення за допомогою повідомлення в месенджер, або електронною поштою. У заявці обов'язково вказується номер замовлення, причина повернення, за необхідності - фото товару.
  3. У разі повернення Товару належної якості витрати з пересилання посилки в обидві сторони бере на себе клієнт.
  4. Якщо повертається частина замовлення, а оплаченої суми товарів, що залишилися, достатньо для доставки за рахунок Інтернет-магазину згідно діючих правил, клієнт оплачує тільки зворотню пересилку.
  5. Повернення та обмін також можна здійснити в точці видачі Інтернет-магазину, якщо така передбачена.
  6. Повернення коштів відбувається протягом 5 робочих днів шляхом грошового переказу на карту або рахунок покупця. При цьому Інтернет-магазин не бере на себе оплату будь-яких комісій банку, що виникли в процесі перекладу коштів.

Відповідальність

  1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів, придбаних на Сайті.

Конфіденційність та захист інформації

  1. Персональні дані Користувача/Покупця обробляються відповідно до закону України "Про захист персональних даних".
  2. При реєстрації на Сайті Користувач надає наступну інформацію: адреса електронної пошти або номер мобільного телефону.
  3. Надаючи свої персональні дані Продавцю, Відвідувач Сайту/Користувач/ Покупець погоджується на їх обробку Продавцем, в тому числі з метою виконання Продавцем зобов'язань перед Відвідувачем Сайту/Користувачем/Покупцем в рамках Угоди, просування Продавцем товарів та послуг, проведення електронних, sms або месенджер-опитувань, контролю результатів маркетингових акцій, клієнтської підтримки, організації доставки товару Покупцям, проведення розіграшів призів серед Відвідувачів Сайту/Користувачів/Покупців, контролю задоволеності Відвідувача Сайту/Користувача/Покупця, а також якості послуг, що надаються Продавцем.
  4. Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, включаючи збір, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), витяг, використання, передачу (в тому числі передачу третім особам, у тому числі транскордонну передачу, якщо необхідність в ній виникла в ході виконання зобов'язань), знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних.
  5. Продавець має право відправляти інформаційні, в тому числі рекламні повідомлення, на електронну пошту або у месенджер Користувача/Покупця з його згоди. Користувач/Покупець має право відмовитися від отримання рекламної та іншої інформації без пояснення причин відмови. Сервісні повідомлення, що інформують Користувача/Покупця про замовлення та етапи його обробки, відправляються автоматично й не можуть бути відхилені Користувачем/Покупцем.
  6. Відкликання згоди на обробку персональних даних здійснюється шляхом подання відповідного повідомлення адміністрації сайту за допомогою електронної пошти або чату в месенджерах.
  7. Продавець використовує на Сайті технологію cookies. Cookies не містять конфіденційну інформацію та не передаються третім особам.
  8. Продавець отримує інформацію про IP-адресу відвідувача Сайту. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.
  9. Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Користувачем/Покупцем на Сайті в загальнодоступній формі.
  10. Продавець має право здійснювати записи телефонних розмов з Користувачем/Покупцем. При цьому Продавець зобов'язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, та/або передачу її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлень, відповідно до закону "Про інформацію, інформаційні технології та про захист інформації".

Строк дії Угоди

  1. Ця Угода вступає в силу з моменту її прийняття Відвідувачем Сайту/Покупцем і діє до моменту її відкликання.

Додаткові умови

  1. Продавець має право переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Покупцем, третім особам.
  2. Інтернет-магазин і сервіси, що надаються, можуть тимчасово частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.
  3. До відносин між Користувачем/Покупцем і Продавцем застосовуються положення законодавства.
  4. У разі виникнення питань і претензій з боку Користувача/Покупця він повинен звернутися до Продавця по телефону, або іншим доступним способом, вказаному на Сайті. Усі виникаючі суперечки сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів, при недосягненні згоди суперечка може бути передана на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.
  5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.
Замовити дзвінок
0
RU
0
Наверх

Підвищений бонус на перше замовлення

Деталі